Mina djur!

Min underbara hund, Jonna! Typ alltid glad. Om jag säger att
vi ska gå en promenad på 3 timmar följer hon glatt med.
Men om jag vill ligga och slappa i soffan så slappar hon lugnt brevid.
Väldigt lättlärd och mysig. Följer med mig vart jag än går.
Både negativt och positivt är att hon inte litar på främlingar ALLS.
Ingen annan än jag, min mamma och ibland min kompis får bära henne.
Men hon betyder ändå allt för mig<3
 
Grynet, mitt första alldeles egna marsvin! Ser jätte galen och
konstig ut på bilden.. haha, men hon är hur mysig som helst.
Och är jätte lugn och har aldrig bitit mig.
Det ända dåliga är att hon är rädd när man ska ta upp henne..
 
Gurkan, min lilla energiknippe!
Hon har energi så att det räcker och blir över..
Jag trodde att det skulle försvinna en del när hon blev äldre.
För Grynet hade aldrig den här energin. Och det är ändå bara 11 veckor
som skiljer dom åt. Hon är också lite skeptisk när man ska ta upp
henne från buren.
 
Musse, han var den ända kaninungen som inte flyttade
hemifrån. Han hade inget namn tills våran
äldsta hund, (en Border collie) Musse dog.
Han blev 15,5 år, så han förtjänade en arvinge..
Musse junior, är huuur mysig som helst. Jätte snäll och
trygg i allt. Inte rädd för något.
Men blir helt galen när man ska sätta ner han i buren....
 
Det var lite kort om mina djur :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
matilda säger:

Vad roligt att du skriver något annat än om smink

Svar: :D ah tycker jag också ;)
Julia <3

2013-09-04 | 08:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback