Första inlägget!

jag har skrivit lite kortfattat om mig själv i beskrivningen..
Så orkar inte skriva världens bibel, men som sagt så har jag en egen hund.
Hon är en Papillon och heter Jonna och är född 20080306.
Så nyligen fyllt 5 år :) Mina marsvin heter Gurkan och Grynet. Grynet är född
vecka 33 år 2012, så hon har också nyligen fyllt 1 år.
Gurkan fyller 1 år vecka 44. Min kanin är en Fransk vädur, Chinchilla färgad.
Han är född hemma hos oss 6 maj 2013. vi har både mamman och pappan hemma.
Sen har vi också 1 till Papillon som heter Joline (Jonnas barn) och är min systers hund. 
 
Och min mamma har 2 Border collies, Irma och Mickie.
Vi har också 3/4 katter, Geisha, Gullan, Gaston och Greta.
Men Greta bor för det mesta hos våran granne. Så det är typ 3 katter :)
Och vi har 8 får, som bor 100 meter ifrån oss.
 
Min design kommer jag att fixa när min kompis kan hjälpa mig..
:)
 
 

Kommentarer
anonym säger:

Hur gammal är du?

Svar: Jag är 13, men fyller 14 nu i september :)
Julia <3

2013-09-04 | 08:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback