100 frågor om mig! (har tråkigt)

1. Fullständigt namn- Julia Maria Jonna Arvidsson 

2. Ålder? - 13

3. Vart bor du? Stockholm

4. Bor tillsammans med? Familjen

5. Färg på ditt hus? rött och vitt

6. Hus eller lägenhet? - Hus

7. När är du född? 17 september 1999

8. Klass? - 8:an

9. Vilket år tar du studenten? - 2017 tror jag

10. Något jobb? - nae :/

11. När gick du upp i morse? – vaknade 06.45 men är kvar i sängen nu.. xD

12. När ska du sova? - när jag vill

13. Duschat idag? nej, igår

14. Kramat någon idag?- nej

15. Pussat någon idag? - nej.

16. Vad har du ätit idag? - inget än

17. Dagens klädsel? – antingen shorts eller mina svarta jeans och en tjocktröja

18. Dagens smink? - inget tror jag

19. Dagens sötnos? - Venne

20. Dagens roligaste? - du

21. Har du många vänner? - Nja, det tror jag :)

22. Hur många har du kysst?- ingen aning, räknar inte

23. Vem kramade du senast? -  Vet inte:) 

25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen, vad jag vet...

27. Har du pojk-/flickvän? - nej

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Therese

29. Vem fick du senast sms ifrån? - Mamma

Favorit:

31. Film? - Hatchi

32. Låt? - Måånga, men Stiftelsen - en annan värld Justin bieber - All around the World 1D - best song ever osv

33. Mat? - tacos

34. Dryck? - Coca cola, tror jag :D

35. Färg? - lila

37. Stad? - Enköping? vi säger att det är en stad..

38. Land? - Thailand

39. Ämne i skolan? - rast

40. Människa/människor? - Justin Bieber, Robban i Stiftelsen, Alla i 1D, Cesar millan och Austin Mahone♥

senaste:

41. Personen du tänkte på? - Justin 

43. Gången du spydde? – någon vecka sen  

44. Gången du grät? - venne

45. Pizzan du åt? - igår

46. Gången du var i Göteborg? - typ när jag var 7

47. Gången du var i Stockholm? - idag, jag bor här :D

48. Gången du var full? - aldrig varit

49. Gången du var hög? aldrig varit

50. Gången du var kåt? - ??

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - beror på

52. Hund eller katt? - båda

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på

54. Tvspel eller datorspel? – ´beror ¨på

55. Singel eller upptagen?  singel

56. Hångla eller ha sex? - wtf

58. Ragga eller bli uppraggad? - uppragad

59. Big Brother eller Paradise hotel? - haha inget

60. Blont eller svart hår? - båda

61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa

62. Choklad eller lakrits? – Lakrits         och choklad

63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg, gillar inte Stockholm..

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola

66. Pizza eller kebab? - pizza

67. Randigt eller prickigt? - randigt

68. Älska eller älskas? - älskas :D

69. Leva eller dö? - det beror på situation

antal:

70. Personer du älskar? - alla jag känner :)  förrutom…

71. Personer du hatar? - säger inte här 

72. Gånger du varit full? - ingen :D  

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? min hund hahah

74. Glassar du ätit på en dag? - ingen

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Räknas Sthlm hundmässa? + kanske en konsert så typ 2?

76. Gånger du haft minnesluckor? - venne

77. Gånger du varit hög? -aldrig

78. Personer du saknar just nu? – Många

79. Gånger ditt hjärta brustit? - ingen aning 

vem:

80. Vill du kyssa nu? - Justin Bieber och alla i one direction !

81. Ska du träffa imorgon? - venne, det beror på ifall jag är sjuk eller inte 

82. Sjöng du senast för? - Vet inte 

83. Hade du senast en msn-konversation med? wtf

84. Spelade du tvspel med senast? - Therese

85. Vill du ta med på resa nu? - Therese :D

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hahha, nobody you need to know :)

87. Förtjänar att dö? - pedofiler och äckliga människor

88. Är söt? - Finns många :P

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Justin

vad:

90. Gör dig glad? - Mina djur, Therese, Justin och one direction och Cesar och Austin och Robban :P

91. Gör dig ledsen? - ...

92. Vill du helst göra nu? - BLI FRISK

93. Önskar du att du slapp göra? - städa och läxor + att be mina marsvin sluta äta upp deras hus -.-

94. Vill du ha nu? - Godis

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -  Min önskelista är lång :D  

96. Längtar du till? - Att få se 1D film med Therese :D

97. Tycker du om dina betyg? - ganska nöjd

98. Ångrar du i ditt liv? - mycket

99. Är det bästa som hänt dig? Justin, Cesar, Robban, 1D, Therese, Mina djur 

100. Hur mycket är klockan? - 07.34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback